Picknick med tjejerna ♥

I lördags när jag var på stan med Josefine betsämmde vi oss för att ha picknick med Aya,Hevi,Jennifer och Shajan. Vi träffades utanför willys och köpte nästan hela willys, haha! Sen hittade vi en kulle som vi satt på, vi åt massor av goda saker och skrattade och sjöng. På slutet beslöt vi oss för att prata om saker vi kanske håller hemligt men vill få det sagt, så det gjorde vi! Kvällen avlutades med tårar och skratt men mest med tårar, tänk att man har så fina vänner, älskar er oerhört mycket! ♥∞
 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

mysigt :D

Svar: Det ver det verkligen! :D
Ida Catharina Husberg

2013-05-23 @ 15:31:47
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Chloe

Åå vad mysigt!

Svar: ja verkligen! :)
Ida Catharina Husberg

2013-05-23 @ 15:35:00
Postat av: Ella

Vart ska du och Josefine och din kusin som du hänger med hela tiden gå gymnasiet?:)

Svar: Jag ska gå på Celcius - Sam och min kusin har valt samma! Josefine tror jag har tagit Fyris- Sam :) Va har du valt?
Ida Catharina Husberg

2013-05-23 @ 19:54:33
Postat av: elin stridh

hihi :D ha en fin dag imron!

2013-05-27 @ 23:15:43
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0