Söndags ångest

Först förlåt för dålig uppdatering, lovar att skärpa mig!
Ja, gårdagen igår började med en runda på stan med pappa och jag hittade lite olika saker. På kvällen runt åtta cyklade jag över till Josefine för att kolla på Eurovision och heja på Sverige! Lite senare fixade vi oss och cyklade till Celcius där det skule vara "krök" och det var ca 60 pers! Träffade massor av nya människor och det var super kul, efter ett tag skulle alla till stadsparken så då åkte vi dit. Cyklade sedan hem och fixade mig igen.. Sen gick jag till en kompis och kollade på film! Är hur trött som helst och måste verkligen plugga ekonomi så det kommer jag göra resten av kvällen! Hoppas att ni haft en lika rolig helg som jag hade? ♥
 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Bloglovinbyte? :D

Svar: Visst! :D
Ida Catharina Husberg

2013-05-19 @ 22:37:53
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

följ mig så följer jag dig :D

2013-05-21 @ 22:19:56
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0